منتدي التربيه التعليم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي التربيه التعليم

منتدي التربية التعليم تخصيص عن مذكرات مراجعات جميع الصفوف التعليم الابتدائية الاعدادية الثانويه الازهري الجامعات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عدم الرضا و الحزن الشديد مع الاكئتاب

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 310

عدم الرضا و الحزن الشديد مع الاكئتاب Empty
مُساهمةموضوع: عدم الرضا و الحزن الشديد مع الاكئتاب   عدم الرضا و الحزن الشديد مع الاكئتاب Icon_minitimeالخميس يونيو 02, 2011 8:37 am

عدم الرضا و الحزن الشديد مع الاكئتاب Up2up-3ca6732137

السلام عليكم ورحمة الله
مش عارف بصراحه ابدأ منين بالضبط ولكن حسيت انى عايز احكى مع حد مش شايفنى علشان ميشفش خيبة الامل فى عنيه
انا طالب فى 3 ثانوى كنت فى 2 ثانوى على كلام المدرسين علشان محدش يقولى بشكر فى نفسى ممتاز ومؤدب وكانوا مدرسينى عارفين بعضهم فكانوا بسألوا بعضهم عن مستواى ودا الحمد لله حاجه دفعتنى للامام ودخلت الامتحانات بتاعت زكى بدر والحمد لله كنت موفق الى حد ما فيها ولكن النتيجة لالالالالا حيث انها 88% صاعقه نزلت عليا ابتلاء لم اجد له مثيل دا فى وجهة نظرى ولكن معرفش حسيت ان الدنيا اسودت قاعدت اسبوع عياط لا ينقطع نوم مفيش دخلت السنه ديه وانا محبط مش قادر انسى ظلم التصحيح الى اتعرضت عليه و ذلك عرفته من الاطلاع على ورقى ولكن للاسف جاءت متاخره عملت اعادة التصحيح بعد هوجة الاعلام فلم يتم حتى النظر فى ورقتى وحتى الان لا اعرف نتيجة اعادة اتصحيح اه بعد كده قلت الحمد لله على كل شئ ولكن لا استطيع نسيان الظلم الشديد لانى ومازلت حتى الان احلم بطب اسنان ومازلت اكمل علمى علوم طبعا هتقولى طب ما بدل تكتب ده قوم ذاكر عندكم حق ولكنى اشعر بالضيق فقلت لنفسى لازم اكتب لكم الى جوايه
وافتكرت انى لما هخبى مجموعى واقول للناس مجموع غير مجموعى دا هيريحنى ولكن للاسف لا

اريد منكم فقط هل مازال يوجد امل فى طب اسنان ام لا واريد منكم طريقة لنسيان هذا الظلم الشديد
عدم الرضا و الحزن الشديد مع الاكئتاب 14742.imgcache

https://ahla.forum.st

عدم الرضا و الحزن الشديد مع الاكئتاب
صفحة 1 من اصل 1