منتدي التربيه التعليم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي التربيه التعليم

منتدي التربية التعليم تخصيص عن مذكرات مراجعات جميع الصفوف التعليم الابتدائية الاعدادية الثانويه الازهري الجامعات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ألم وأمل خش بسرعه

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 310

ألم وأمل خش بسرعه Empty
مُساهمةموضوع: ألم وأمل خش بسرعه   ألم وأمل خش بسرعه Icon_minitimeالخميس يونيو 02, 2011 9:51 am

ألم وأمل خش بسرعه Bsm-allah

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ازيكم يا بنوتات يا حبايب قلبى ........ دلوقتى بقى الصراحة كده انا كان عندى فكرة فكرت فيها من شهر 3 و اجلتها للاجازة

ادخل فى الموضوع............

دلوقتى يابنات انا عايزة اعمل رابطة فكرتها كالتالى احنا هناخد كورسات فى كذا لغة يعنى كل مجموعة بنات هتاخد كورسات فى لغة معينة و انا الحمد لله انبارح دورت ع مواقع للكورسات دى و الحمد لله لاقيت كتير منها و باذن الله هكمل تدوير النهاردة
المهم يعنى ........بعد ما نتقتن اللغة اللى كل واحدة فينا واخداها هنبدا اننا نترجم حاجات عن الدين و عن قضية فلسطين او قضية خاصة بالمسلمين و الغرب فاكرينا احنا اللى ارهابيين فيها و هننشر الحاجات اللى هنترجمها فى منتديات أجنبية
و برده هنحفظ قران مع بعض و احاديث للرسول عليه الصلاة و السلام يعنى هنبقى اخوات فى الله نحب بعض فى الله و نحاول نخدم ديننا مع بعض

الموضوع كله هنتابعه مع بعض من ع الايميل يعنى اللى عايزة تشترك معايا _و ع فكرة فى بنات فعلا معانا فى الفكرة دى وافقوا عليها_هتبعتلى رسالة و انا هضيفها ع الايميل بتاعى ......تمام

أتمنى أن الفكرة تنال اعجابكم
و ع فكرة يا حبيبات قلبى اللى عندها اى اضافة للفكرة اوكى تقولهالى و نتعاون كلنا سوا

ياريت يا جماعة اللى هتشترك معايا تعرفنى لانى عايزة نبداها باذن الله بكرة او بعده نتقابل اول مقابلة ع الايميل اوكى

فى أمان الله
https://ahla.forum.st

ألم وأمل خش بسرعه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» إضافة موقعك في محركات البحث لاشهار موقعك بسرعه البرق + شرح بالصور